Kattavista palveluistamme apu vaivaan kuin vaivaan Hirvensalmella

Yhteystiedot

Hirvensalmen Fysioterapiasta saat avun mm. niska-hartia- tai selkäkipuun, mutta meille voit tulla mielellään myös ennaltaehkäisten pahempia ”kremppoja”. Tutustu tällä sivulla Hirvensalmella saatavilla oleviin kattaviin palveluihimme ja varaa aika! Voit maksaa tarjoamamme palvelut myös ePassilla ja Smartumilla.

Kysy lisää palveluistamme

Perinteiset palvelut

Saatavilla Hirvensalmen Fysioterapiassa ovat seuraavat
perinteiset fysioterapian palvelut:

• Ryhmäterapiat
  • Fysikaaliset hoidot lääkärin lähetteellä tai ilman
  • Hieronnat
  • Liiketerapiat
  • Ikääntyneiden kuntoutus
  • Lymfahoito
  • Kotikäynnit tarvittaessa
  • Yksilölliset kunto-ohjaukset
  • Kinesioteippaus
  • Kelan vaativa lääkinnällinen kuntoutus
  • ESSOTEN palvelusetelikuntoutus
  • Neurocryostimulation huippukylmä-hoito
  • Painehoito alaraajojen turvotukseen ja palautumiseen, lymfahoitona
Tutustu kuntoutuksen kotitalousvähennykseen

Erikoisuutena tarjoamme

Erikoisuutenamme saatavilla ovat myös seuraavat palvelut:

• Laserhoito
  • Autotraktio-vetohoito selälle
  • Parafiini-käsiallaslämpöhoito sormille
  • Tunturin kävely- ja juoksumatto mm. kävelyharjoittelun tukemiseen
  • Akupunktiohoito
  • PENS- eli sähköakupunktiokivunhoito

Ota rohkeasti yhteyttä meihin, ja kerromme mielellämme
palveluistamme lisää sekä voimme suositella juuri sinun tarpeisiisi sopivaa palvelua!

Tutustu hinnastoon

Akupunktiohoidot

Akupunktiota käytetään fysioterapiassa kivunhoitomenetelmänä. Fysioterapeutti Jaana Pöyry kouluttautui keväällä 2022 akupunktiohoitoihin.

Akupunktiolla on saatu erittäin hyviä tuloksia muun muassa nivelrikon aiheuttamiin kipuihin eri nivelissä. Se on lääkkeettömänä kivunhoitomuotona todella hyvä vaihtoehto kroonisista ja kovista säryistä kärsiville asiakkaille. Se perustuu hermoärsytyksen aikaansaamaan kivunblokkaukseen sekä kehon oman endorfiinihormonin tuotannon lisäämiseen kivun lievittämiseksi. Siinä käytetään kertakäyttöisiä, ohuita ja steriilejä neuloja. Lisäksi PENS-akupunktiossa käytetään TNS-sähköhoitoa liitettynä neuloihin.

Kysy lisää tai varaa aika

LYMFAHOITONA / alaraajojen palautumiseen
Cloudboots-painehoitolahkeet

Tehokas menetelmä vilkastuttamaan lymfa- ja verenkiertoa, poistamaan jaloista turvotusta sekä nopeuttamaan kuona-aineiden poistumista kehosta. Painehoitolahkeissa on valittavana kuusi erilaista ohjelmaa asiakkaan tarpeiden mukaan. Ne sopivat myös urheilijoille nopeuttamaan palautumista kovista urheilusuorituksista.

Faskiakäsittely

Monipuoliseen palveluvalikoimaamme kuuluu myös faskiakäsittely.

Lihaskalvot muodostavat koko kehon kattavan faskiaalisten jatkumoiden toiminnallisen verkoston. Lihaskalvoihin voi tulla pinnetiloja,
lepo- ja liikekipuja, painearkuutta sekä traumoja. Tästä johtuen liikemallit voivat muuttua epänormaaleiksi ja lihastasapaino järkkyä. Faskiakäsittely eli lihaskalvokäsittely soveltuu erityisesti pitkäaikaiskipujen, traumojen tai leikkausten jälkihoitoon. Kun muut hoitomuodot ovat epäonnistuneet, moni potilas on löytänyt faskiakäsittelystä hyvinkin nopean helpotuksen vaivaansa.

Varaa itsellesi hoito!

Onko sinulla selkäkipuja tai ovatko lihaksesi jumissa? Varaa aika Hirvensalmen Fysioterapiasta ja anna ammattitaitoisten fysioterapeuttien parantaa vaivasi! Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostitse tai sivustolta löytyvällä lomakkeella.

Meillä on Kelan Suorakorvaus käytössä eli sinun ei tarvitse itse hakea Kela-korvausta lähetehoidoista vaan me vähennämme sen suoraan pois hoidon hinnasta.

Tavoitat meidät täältä