Kattavista palveluistamme apu vaivaan kuin vaivaan Hirvensalmella

Yhteystiedot

Hirvensalmen Fysioterapiasta saat avun mm. Niskahartia- tai selkäkipuun, mutta meille voit tulla mielellään myös ennaltaehkäisten pahempia ” kremppoja”. Tutustu tällä sivulla Hirvensalmella saatavilla oleviin kattaviin palveluihimme ja varaa aika!

Kysy lisää palveluistamme

Perinteiset palvelut

Saatavilla Hirvensalmen Fysioterapiassa ovat seuraavat
perinteiset fysioterapian palvelut:

• Ryhmäterapiat
  • Fysikaaliset hoidot lääkärin lähetteellä tai ilman
  • Hieronnat
  • Liiketerapiat
  • Ikääntyneiden kuntoutus
  • Lymfahoito
  • Kotikäynnit tarvittaessa
  • Yksilölliset kunto-ohjaukset
  • Kinesioteippaus
  • Kelan vaativa lääkinnällinen kuntoutus
  • ESSOTEN palvelusetelikuntoutus

Erikoisuutena tarjoamme

Erikoisuutenamme saatavilla ovat myös seuraavat palvelut:

• Laserhoito
  • Autotraktio-vetohoito selälle
  • Paraffiini-käsiallaslämpöhoito sormille
  • Tunturin kävely- ja juoksumatto mm. kävelyharjoittelun tukemiseen

Ota rohkeasti yhteyttä meihin ja kerromme mielellämme
palveluistamme lisää sekä voimme suositella juuri sinun tarpeisiisi sopivaa palvelua!
Tutustu hinnastoon

Uutuutena faskiakäsittely ja Physio Training

Uusimpana palvelunamme on saatavilla nyt myös faskiakäsittely ja Physio Training!

Lihaskalvot muodostavat koko kehon kattavan faskiaalisten jatkumoiden toiminnallisen verkoston. Lihaskalvoihin voi tulla pinnetiloja,
lepo- ja liikekipuja, painearkuutta sekä traumoja. Tästä johtuen liikemallit voivat muuttua epänormaaleiksi ja lihastasapaino järkkyä. Faskiakäsittely eli lihaskalvokäsittely soveltuu erityisesti pitkäaikaiskipujen, traumojen tai leikkausten jälkihoitoon. Kun muut hoitomuodot ovat epäonnistuneet, moni potilas on löytänyt faskiakäsittelystä hyvinkin nopean helpotuksen vaivaansa.

Physio Trainingilla saat yksilöllistä fysioterapeutin opastusta kuntosalille tai koti- ja ulkotreeneihin yksin, kaksin tai pienryhmässä. Physio Training sopii kaikille, jotka kaipaavat tukea ja tehoa omaan harjoitteluun tai elämäntapojen muuttamiseen. Physio Trainingin tueksi tarjoamme myös kehonkoostumusmittausta.

Varaa itsellesi hoito!

Onko sinulla selkäkipuja tai ovatko lihaksesi jumissa? Varaa aika Hirvensalmen Fysioterapiasta ja anna ammattitaitoisten fysioterapeuttien parantaa vaivasi! Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostitse tai sivustolta löytyvällä lomakkeella.

Meillä on Kelan Suorakorvaus käytössä eli sinun ei tarvitse itse hakea Kela-korvausta lähetehoidoista vaan me vähennämme sen suoraan pois hoidon hinnasta.

Tavoitat meidät täältä